İntel Sürücü Güncelleme Hatası

ylcgn19

Kayıtlı Kullanıcı
Kayıtlı kullanıcı
İNTEL'İN SÜRÜCÜ GÜNCELLEME SİTESİNDE HİÇBİR ZAMAN GÜNCELLEME YAPAMIYORUM. HER ZAMAN HATA VERİYOR BÖYLE. ÇÖZÜMÜ BULAMADIM. PROGRAMI SİLDİM TEKRAR KURDUM AYNI SORUN. WİFİ İLE DENEDİM AYNI SORUN. ETHERNET İLE DENEDİM. AYNI SORUN. BU SORUN BİLGİSAYARI ALDIĞIMDAN BERİ VAR. 3 HAFTA ÖNCE ALDIM. BİLGİSAYAR X7T. BU SORUNU YAŞAYAN VAR MI? SÜRÜCÜLERİ MANUEL OLARAK BULMAYA ÇALIŞTIM AMA SÜRÜCÜ LİSTESİ YOKTU. FORMAT DEMEYİN. ÖYLE DE ÇÖZÜLMÜYOR.
Ekran görüntüsü 2025-12-09 131417.webp
 
Şu an bende de böyle. Lenovo LOQ 17IRX10 RTX 5050 modelinde. Çok önemli bir şey değil. Bu güncellemeler ölümcül değil.
 
İNTEL'İN SÜRÜCÜ GÜNCELLEME SİTESİNDE HİÇBİR ZAMAN GÜNCELLEME YAPAMIYORUM. HER ZAMAN HATA VERİYOR BÖYLE. ÇÖZÜMÜ BULAMADIM. PROGRAMI SİLDİM TEKRAR KURDUM AYNI SORUN. WİFİ İLE DENEDİM AYNI SORUN. ETHERNET İLE DENEDİM. AYNI SORUN. BU SORUN BİLGİSAYARI ALDIĞIMDAN BERİ VAR. 3 HAFTA ÖNCE ALDIM. BİLGİSAYAR X7T. BU SORUNU YAŞAYAN VAR MI? SÜRÜCÜLERİ MANUEL OLARAK BULMAYA ÇALIŞTIM AMA SÜRÜCÜ LİSTESİ YOKTU. FORMAT DEMEYİN. ÖYLE DE ÇÖZÜLMÜYOR.
Ekli dosyayı görüntüle 784
Ben x7 t cihazıma yaptım dün 3 tane güncelleme vardı
 
3 güncelleme dediğin bunlar. Banada bildirimi geliyor ama yükle dediğimde aynı hatayı veriyor. Yükleyemiyorum. Çözümü bilen de yok.
Ekran görüntüsü 2025-12-11 141006.webp
 
İNTEL'İN SÜRÜCÜ GÜNCELLEME SİTESİNDE HİÇBİR ZAMAN GÜNCELLEME YAPAMIYORUM. HER ZAMAN HATA VERİYOR BÖYLE. ÇÖZÜMÜ BULAMADIM. PROGRAMI SİLDİM TEKRAR KURDUM AYNI SORUN. WİFİ İLE DENEDİM AYNI SORUN. ETHERNET İLE DENEDİM. AYNI SORUN. BU SORUN BİLGİSAYARI ALDIĞIMDAN BERİ VAR. 3 HAFTA ÖNCE ALDIM. BİLGİSAYAR X7T. BU SORUNU YAŞAYAN VAR MI? SÜRÜCÜLERİ MANUEL OLARAK BULMAYA ÇALIŞTIM AMA SÜRÜCÜ LİSTESİ YOKTU. FORMAT DEMEYİN. ÖYLE DE ÇÖZÜLMÜYOR.
Ekli dosyayı görüntüle 784
Kurulum yaparken yönetici olarak çalıştır yapıp kurmayı deneyiniz. Programın ağ erişim izinlerini de vermelisiniz. Bu durum intel sunucularında olan bir yoğunluktan dolayıda olabilir 2 gün önce bende X7T cihazıma güncellemeleri buradan sağladım hatta 2. cihazıma dahi (lenovo) buradan güncellemeleri sağlıyorum.
 
Kurulum yaparken yönetici olarak çalıştır yapıp kurmayı deneyiniz. Programın ağ erişim izinlerini de vermelisiniz. Bu durum intel sunucularında olan bir yoğunluktan dolayıda olabilir 2 gün önce bende X7T cihazıma güncellemeleri buradan sağladım hatta 2. cihazıma dahi (lenovo) buradan güncellemeleri sağlıyorum.
Yoğunlukla ilgisi yok. 3 haftadır böyle her gün. Yönetici olarak çalıştırdım ama aynı hatayı verdi. Ağ izinlerini nasıl veriyorum? Ayarlarına baktım ama denetim olarak Tam Denetim izni aktif. Başka yapacak ayar bulamadım.
 
  • Windows arama çubuğuna "Windows Defender Güvenlik Duvarı" yazın ve açın. Sol taraftan Güvenlik duvarı ve ağ korumasına tıklayın.
  • "Bir uygulamaya veya özelliğe Windows Defender Güvenlik Duvarı'ndan izin ver" seçeneğine tıklayın.
  • Açılan listede Intel Driver & Support Assistant veya benzeri bir isim arayın. Eğer listede yoksa "Başka bir uygulamaya izin ver..." diyerek programın bulunduğu konumu gösterip ekleyebilirsiniz.
  • Uygulamanın Özel ve/veya Ortak ağlar için izinlerinin işaretli olduğundan emin olun.
  • Yoğunlukla ilgisi yok. 3 haftadır böyle her gün. Yönetici olarak çalıştırdım ama aynı hatayı verdi. Ağ izinlerini nasıl veriyorum? Ayarlarına baktım ama denetim olarak Tam Denetim izni aktif. Başka yapacak ayar bulamadım.
 
  • Windows arama çubuğuna "Windows Defender Güvenlik Duvarı" yazın ve açın. Sol taraftan Güvenlik duvarı ve ağ korumasına tıklayın.
  • "Bir uygulamaya veya özelliğe Windows Defender Güvenlik Duvarı'ndan izin ver" seçeneğine tıklayın.
  • Açılan listede Intel Driver & Support Assistant veya benzeri bir isim arayın. Eğer listede yoksa "Başka bir uygulamaya izin ver..." diyerek programın bulunduğu konumu gösterip ekleyebilirsiniz.
  • Uygulamanın Özel ve/veya Ortak ağlar için izinlerinin işaretli olduğundan emin olun.
Bu işlemi aynen yaptım eksiksiz şekilde. Yine aynı hatayı veriyor. Başka bir net çözüm gerekiyor bana. Bunun çözümü için sanırım İntel Türkiye Distrübitörü ile görüşmem lazım :D :D İntel, akıllı olsa böyle sürücü güncelleme olayını kurulum versiyonuyla bilgisayarlara yüklemeliydi. Böyle site üzerinden sorun çıkınca çözümü hiç kolay olmuyor.
 
Bu işlemi aynen yaptım eksiksiz şekilde. Yine aynı hatayı veriyor. Başka bir net çözüm gerekiyor bana. Bunun çözümü için sanırım İntel Türkiye Distrübitörü ile görüşmem lazım :D :D İntel, akıllı olsa böyle sürücü güncelleme olayını kurulum versiyonuyla bilgisayarlara yüklemeliydi. Böyle site üzerinden sorun çıkınca çözümü hiç kolay olmuyor.
Tarayıcınızda yada bilgisayarınızda kullandığınız vpn yada reklam engelleyiciler varsa kapatın/kaldırın. Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini temizleyin sıfırlama yapabilirsiniz. Uygulamayı farklı tarayıcı ile başlatmayı deneyin. Herhangi bir antivirüs programı kullanıyorsanız bunu da kapatıp deneyebilirsiniz. Güvenlik duvarı ayarlarından izinlerin açık olduğunu kontrol edin tüm bunlar olmuyor ise
  • Windows arama çubuğuna "Hizmetler" yazıp uygulamayı açın.
  • Listede Intel® DSA Service ve Intel® DSA Updater hizmetlerini bulun.
  • Bu hizmetlerin durumunun "Çalışıyor" olduğundan emin olun. Çalışmıyorsa, sağ tıklayıp "Başlat" deyin.
  • Eğer çalışıyorsa, her iki hizmete de sağ tıklayıp "Yeniden Başlat" seçeneğini deneyin.
 
Tarayıcınızda yada bilgisayarınızda kullandığınız vpn yada reklam engelleyiciler varsa kapatın/kaldırın. Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini temizleyin sıfırlama yapabilirsiniz. Uygulamayı farklı tarayıcı ile başlatmayı deneyin. Herhangi bir antivirüs programı kullanıyorsanız bunu da kapatıp deneyebilirsiniz. Güvenlik duvarı ayarlarından izinlerin açık olduğunu kontrol edin tüm bunlar olmuyor ise
  • Windows arama çubuğuna "Hizmetler" yazıp uygulamayı açın.
  • Listede Intel® DSA Service ve Intel® DSA Updater hizmetlerini bulun.
  • Bu hizmetlerin durumunun "Çalışıyor" olduğundan emin olun. Çalışmıyorsa, sağ tıklayıp "Başlat" deyin.
  • Eğer çalışıyorsa, her iki hizmete de sağ tıklayıp "Yeniden Başlat" seçeneğini deneyin.
Kopyalayıp attığınız adımları zaten yapmıştım dün. O ayarlarda çalışıyor durumda. Hatta Powershell açıp uygulamayı aç kapa yaptım. Şimdi de tarayıcı sıfırlayıp tekrar denedim aynı sorun devam ediyor. Antivirüs programı kullanmıyorum. Sadece Windows Defender var. Onda da bu uygulamaya izin verdim çalışsın diye. Yine aynı sorun. Chrome kullanıyorum. Reklam engelleyici veya başka uzantılar yok.
 
Tarayıcınızda yada bilgisayarınızda kullandığınız vpn yada reklam engelleyiciler varsa kapatın/kaldırın. Tarayıcınızın önbelleğini ve çerezlerini temizleyin sıfırlama yapabilirsiniz. Uygulamayı farklı tarayıcı ile başlatmayı deneyin. Herhangi bir antivirüs programı kullanıyorsanız bunu da kapatıp deneyebilirsiniz. Güvenlik duvarı ayarlarından izinlerin açık olduğunu kontrol edin tüm bunlar olmuyor ise
  • Windows arama çubuğuna "Hizmetler" yazıp uygulamayı açın.
  • Listede Intel® DSA Service ve Intel® DSA Updater hizmetlerini bulun.
  • Bu hizmetlerin durumunun "Çalışıyor" olduğundan emin olun. Çalışmıyorsa, sağ tıklayıp "Başlat" deyin.
  • Eğer çalışıyorsa, her iki hizmete de sağ tıklayıp "Yeniden Başlat" seçeneğini deneyin.
Şimdi sorunu çözdüm. Opera'dan girdim oldu. Demek ki problem Chrome kaynaklı. Fakat Opera'da da Yandex arama motoru devre dışı bırakılmıyor. Google'yi seçmeme rağmen inatla yandex araması yapıyor ve siteyi açmıyor. Onu da bozmuşlar :D GX versiyondan bahsediyorum. Normali de öyle aslında ama bir şekilde Google motoru kullandı ve sonunda şu güncellemeleri yaptım. Yarabbi şükür! Bu sorunu yaşayacak insanlara da önerimdir. Başka tarayıcı kullansınlar. Ben Edge'yi devre dışı bıraktım. Çalışmıyor ve açılmıyor hale soktum. O yüzden Opera indirdim. Yoksa Mozilla ve Safari gibi diğer tarayıcılar da kullanılabilir.
 
Kopyalayıp attığınız adımları zaten yapmıştım dün. O ayarlarda çalışıyor durumda. Hatta Powershell açıp uygulamayı aç kapa yaptım. Şimdi de tarayıcı sıfırlayıp tekrar denedim aynı sorun devam ediyor. Antivirüs programı kullanmıyorum. Sadece Windows Defender var. Onda da bu uygulamaya izin verdim çalışsın diye. Yine aynı sorun. Chrome kullanıyorum. Reklam engelleyici veya başka uzantılar yok.
Sitem etmişsiniz ama sorununuz çözülmüş. Geçmiş olsun.
 
Geri
Üst