nurix8x kullanıcısının son içeriği

  1. N

    Hangisi Mantıklı?

    Omen in 4060 120 watt rog 140watt. Youtube videolarından baktıgımda özellikle cihaztv de acer çok iyi fps verio işlemciyi limitlediğinde bilemedim. Sogutma olarakra rog daha iyi sanki omen e göre omenden güzel bi video bulamadım fps değerleri iy olan
  2. N

    Hangisi Mantıklı?

    Acer 140 watt yanlış yazmışım
  3. N

    Hangisi Mantıklı?

    Arkadaşlar 2. El laptop almak istiyorum cs2 oynamak için hangisini almam konusunda yardımcı olursanız sevinirim şeçeneklerim aşağıda olduğu gibi çok extrem bi durum olmaması halinde 35bini geçmek istemiyorum 1-asus rog strix / i7 13650hx / rtx 4060 140 watt / 16 gb ram / 512 ssd /37.500TL 2-Hp...
Geri
Üst