Bu Marka Cihazlar Nasıldır

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan BNG
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:18

BNG

Kayıtlı Kullanıcı
Kayıtlı kullanıcı
 
Geçen ay @Ömer Can Thunderobot laptopları paylaşmıştı. Güzel laptoplara benziyor. Tıpkı GameGaraj ve GameRaider gibi Uniwill üretimi sanırım. Sadece bu laptopların biraz daha ucuzlaması lazım.
 
🎊 Thunderobot Serisi Laptop Modelleri 'ni forumda paylaşmıştım. RTX 5060 olan modeli fiyatı güzel düşmüştü. Ama çok sürmedi. Fiyatları daha makul hale gelirse alınabilecek olduğunu düşünüyorum. Bizde takipte kalın. Anında süper indirim bir ihtimal gelebilir. 😊
 
Dış tasarımı pek göze hitap etmiyor. Enter tuşu olmamış. Sol shift çok uzun. Donanım ve fiyat olarak güzel. Beta Plus'a ait bir üretim herhalde Gameraider gibi. Satıcı öyle çünkü. Ama model adı da garip olmuş. Kim uydurdu bilmiyorum ama o da olmamış. Birine önerecek olsan ''Türkçe konuş, ne diyorsun anlamadım'' derler.
 
Dış tasarımı pek göze hitap etmiyor. Enter tuşu olmamış. Sol shift çok uzun. Donanım ve fiyat olarak güzel. Beta Plus'a ait bir üretim herhalde Gameraider gibi. Satıcı öyle çünkü. Ama model adı da garip olmuş. Kim uydurdu bilmiyorum ama o da olmamış. Birine önerecek olsan ''Türkçe konuş, ne diyorsun anlamadım'' derler.
Sitedeki fotoğraflar yanıltıcı olabilir. Türkiye'deki cihazlarda Türkçe karakterli klavye olması lazım.
 
Gaming Gen TR'nin YouTube kanalında short videosu var. Çok az da olsa görebiliyoruz:
Bunun donanım hiç görmediğim bir donanıma sahip. Klavye evet normal bildiğimiz klavyelerden. Güzel bir donanım. Ama markayı ön plana çıkaracak bir dış tasarım ve logoya yeterince sahip değil. Bu da almak isteyenleri vazgeçirebilir.
 
Bunun donanım hiç görmediğim bir donanıma sahip. Klavye evet normal bildiğimiz klavyelerden. Güzel bir donanım. Ama markayı ön plana çıkaracak bir dış tasarım ve logoya yeterince sahip değil. Bu da almak isteyenleri vazgeçirebilir.
Tasarımı kişiye göre değişir ama ben bu markanın ürünlerini beğendim. Piyasada daha kötü dış tasarıma sahip laptoplar var.
 
Ürün güzel evet ben de beğendim. Sadece dış tasarım bana hitap etmiyor. En kötü tasarıma sahip laptop bana göre Victus modelleri.
Sizi anlıyorum. Victuslar tasarım konusunda zayıf kalıyor, doğru. Klavyenin yenilenmesi ve giriş çıkış portlarının daha kullanışlı olması gerekiyor artık.
 
Geri
Üst