Gamegaraj Slayer R9T3D Ekranı Git Gel Yapıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan egmnh
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Okuma süresi: 0:36

egmnh

Kayıtlı Kullanıcı
Kayıtlı kullanıcı
Güncel olarak aşağı yukarı her 20-30 Dk'da 1 kez ekranda git gel durumu oluyor.
Bu durumu;
  • Harici monitör bağlı değil iken de,
  • Batarya takılı değil iken de,
  • +300/+800 olan overclock kapalı da açık da olsa yaşıyorum.
Laptopu ilk aldığımda böyle bir durum yoktu, aldıktan aşağı yukarı 15 gün geçmiştir ve bi' günde bir, sonra 2-3 saatte bir sonrasında güncel seviyeye kadar ilerledi.
Ben laptopu 7 Aralıkta ikinci el olarak jelatini üstünde aldım, fatura tarihi 19 Kasım. Sizce sebebi nedir, nasıl servise vermeden çözüme kavuşurum?

GÖRÜNTÜ/YT
 


Sanırım bir arkadaşın daha yaşadığı sorunla aynısı. flicker/artifact sorunu. Ekranda ışık patlamalarına deniyor. Galiba net bir çözüm yok. Özellikle AMD ıGPU modunda oluyormuş. Bu sorun şuana kadar sadece R serisinde çıkmış. X'lerde görmedim. Çünkü X serisinde Intel ıGPU var. Başka monitörlerde de çıkmış bu sorun başka markaya ait ama sorun neden bilinmiyor galiba. Servise verirseniz çözemezler. Eğer sizin sorun bu değilde başka bir sorunsa daha net açıklarsanız iyi olur örnek videoyla.
 
Güncel olarak aşağı yukarı her 20-30 Dk'da 1 kez ekranda git gel durumu oluyor.
Bu durumu;
  • Harici monitör bağlı değil iken de,
  • Batarya takılı değil iken de,
  • +300/+800 olan overclock kapalı da açık da olsa yaşıyorum.
Laptopu ilk aldığımda böyle bir durum yoktu, aldıktan aşağı yukarı 15 gün geçmiştir ve bi' günde bir, sonra 2-3 saatte bir sonrasında güncel seviyeye kadar ilerledi.
Ben laptopu 7 Aralıkta ikinci el olarak jelatini üstünde aldım, fatura tarihi 19 Kasım. Sizce sebebi nedir, nasıl servise vermeden çözüme kavuşurum?

GÖRÜNTÜ/YT
Merhaba kardeşim. dGPU modunda denediniz mi? 😊
 
Sanırım bir arkadaşın daha yaşadığı sorunla aynısı. flicker/artifact sorunu. Ekranda ışık patlamalarına deniyor. Galiba net bir çözüm yok. Özellikle AMD ıGPU modunda oluyormuş. Bu sorun şuana kadar sadece R serisinde çıkmış. X'lerde görmedim. Çünkü X serisinde Intel ıGPU var. Başka monitörlerde de çıkmış bu sorun başka markaya ait ama sorun neden bilinmiyor galiba. Servise verirseniz çözemezler. Eğer sizin sorun bu değilde başka bir sorunsa daha net açıklarsanız iyi olur örnek videoyla.
Konuyla alakalı tek teknik bilgi öne sürebilen yorum oldu bi'sürü platforma yazdım, dediklerinizi araştırayım teşekkür ederim
 
Merhaba admin reis, dGPU'da idim hali hazırda.
Bütün mux modlarını deneyin. Bana kalırsa monitörün kablosu veya kendisi de yapıyor olabilir kontrol etmeyi ihmal etmeyin. Tamamen laptoptan sökün. Halen aynı gidiyorsa panel arızası olabilir. Ekran kartı güncelleştirmelerini vs. de unutmayın.
 
Güncel olarak aşağı yukarı her 20-30 Dk'da 1 kez ekranda git gel durumu oluyor.
Bu durumu;
  • Harici monitör bağlı değil iken de,
  • Batarya takılı değil iken de,
  • +300/+800 olan overclock kapalı da açık da olsa yaşıyorum.
Laptopu ilk aldığımda böyle bir durum yoktu, aldıktan aşağı yukarı 15 gün geçmiştir ve bi' günde bir, sonra 2-3 saatte bir sonrasında güncel seviyeye kadar ilerledi.
Ben laptopu 7 Aralıkta ikinci el olarak jelatini üstünde aldım, fatura tarihi 19 Kasım. Sizce sebebi nedir, nasıl servise vermeden çözüme kavuşurum?

GÖRÜNTÜ/YT
Faturanız varsa ilk 6 ayda olabilecek sorunlarda ürün kusurlu sayılır değişim isteme hakkınız vardır bu yazılımla çözülecek daha doğrusu kullanıcının çözebileceği bir sorun değildir. Gönderin değişimini sağlasınlar.
 
Faturanız varsa ilk 6 ayda olabilecek sorunlarda ürün kusurlu sayılır değişim isteme hakkınız vardır bu yazılımla çözülecek daha doğrusu kullanıcının çözebileceği bir sorun değildir. Gönderin değişimini sağlasınlar.
Düşüncem o yöndeydi ama DDU ile GPU driverlarını vs temiz kurulumla sil-yükle yapınca günde 1 defa olacak şekilde sertce düştü bu sorun. Hatta sanırım bugün olmadı dün oldu, kısacası yazılımsal haraketlerin katkısı oldu. Çok saçma bi sorun. Deniyorum bir şeyler umarım çözebilirim
 
Geri
Üst