İyi günler herkese, GameGaraj X7T 5060 model kullanıcısıyım.
Bilgisayarı alalı 4 gün oldu ve bilgisayar ile ilgili forumlarda kullanıcı yorumlarını okurken, özellikle oyun oynarken veya yüksek performans gerektiren uygulamalar kullanırken cihazın kontrol merkezi yazılımı üzerinden işlemciye watt limiti uygulanmasının önerildiğini gördüm.
Ancak bunu nasıl yapacağımı ve watt değeri olarak hangi değerleri ayarlamam gerektiği ile ilgili net bir bilgim yok.
Sanırım eklediğim ekran görüntüsündeki kısım, yani kontrol yazılımı ayarlarındaki "SPC ayarları" kısmından yapılabiliyormuş.
Bu konuda bilgili olan GameGaraj kullanıcısı varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum.
(Ayrıca bu PL1-PL2-PL4 değerleri tam olarak ne işe yarıyor o konuda da bilgilendirirseniz sevinirim.)
Bilgisayarı alalı 4 gün oldu ve bilgisayar ile ilgili forumlarda kullanıcı yorumlarını okurken, özellikle oyun oynarken veya yüksek performans gerektiren uygulamalar kullanırken cihazın kontrol merkezi yazılımı üzerinden işlemciye watt limiti uygulanmasının önerildiğini gördüm.
Ancak bunu nasıl yapacağımı ve watt değeri olarak hangi değerleri ayarlamam gerektiği ile ilgili net bir bilgim yok.
Sanırım eklediğim ekran görüntüsündeki kısım, yani kontrol yazılımı ayarlarındaki "SPC ayarları" kısmından yapılabiliyormuş.
Bu konuda bilgili olan GameGaraj kullanıcısı varsa yardımcı olursa çok mutlu olurum.
(Ayrıca bu PL1-PL2-PL4 değerleri tam olarak ne işe yarıyor o konuda da bilgilendirirseniz sevinirim.)
Ekli dosyalar
Son düzenleme: