Laptoptan Görüntü Aktarımı Için Monitör Mü Alınmalı, Televizyon Mu?

cagtay59

Kayıtlı Kullanıcı
Kayıtlı kullanıcı
Laptoptun ekranı dışında başka ekran kullanmak istiyorum. Sizce monitör mü yoksa televizyon mu alayım? Hangisi daha iyi?

(Laptopumun ekranı 2560x1600p 165 Hz 3 ms G-Sync destekli)
 
Merhaba kardeşim hayırlı sabahlar. Şimdi kullanım amacınız da önemli. Böyle film veya oyun oynamak için (oyun kolu ile) koltuğunuz da rahat olacak şekilde o zaman TV mantıklı olabilir. Ama yayıncılar gibi kullanmak isterseniz elbette monitör şart olur. 😊
 
Geri
Üst