Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Selam. 5070ti laptop arıyorum Game garaj r9t 5070ti kullandım 9955hx cihaz oyunlarda gpu olarak 86 dereceleri görüyordu aşağıya inmiyordu kolay kolay. Onun yerine bi cihaz arıyorum.
Asus rog https://app.hb.biz/c4Y8pomcbZOm
Game garaj slayer 5
https://amzn.eu/d/f8CGBiQ
Aslında tekrar Game garaj...
Sağol ali abi.Ben bu kadar güzel bir kalite beklemiyordum açıkçası hatta dün baya bi düşündüm ( yazilim yönünde)hata mı ettim diye sistem biraz absürt hatalar verince. Neysek duzeldi. Ama cihazın kasası vs klavyesi olsun çok güzel yanı testlerde anlattığından bile daha iyi.
@CihazTV abi aygıt yöneticisindeki 2 hatalı driveri güncelledim.
NVİDİA apptan güncelledim sonra denedim driverlerli toplu yüklemeyi.
3.cü atlattım. En son 7. güncellemeyi yaptı ve cmd kapandı. Bitirmişmidir acaba tekrar deneyeyim mi ?
Merhabalar. Game garaj r9t 9955hx 5070ti cihazım var dün geldi. Driverlerde bi sıkıntı yaşamaktayım. Tek tıkla indirme tuşuna basıyorum windows lisansim olmadığı için mi acaba bilmiyorum secure bootta kapatıp açtım oda olmadı. Driver kurarken hata alıyorum.
Bir diğer ufak sorunum youtubede video...
Abi bende 1000tl kupon önce kayboldu. Sonra 88e 70ti r9t aldım aldıktan yarım saat sonra 1500tl kuponu kaçırdım. Hb destek ile 2 kere mesaj 1 kere sesli iletişime geçtim benim kupon farkını iade etmiyorlar ya. Sistemdeki sıkıntı yüzünden 86499tl ye alacakken 87999tl ye aldım ayni gün 1 saat...
Lenovo 17IRX10 şu an 67bin civarına 5070 1080p ekrana sahip.
GameGaraj r9t 5070 Ti var bir de bu ikisi baktığım beğendiğim cihazlar. R9tnin indirime düşüp 85e düşmesini bekliyorum. Sizce ne yapayım VRAM'i 12 GB olması çok cezbediyor, ama Slayer r9t serisinde aldım 1 ay sonra fan sesi çok...
Oyun performansı ve malum okul olunca böyle oldu araştırmam.
https://ty.gl/gobarxnc1lcge
şu hp modeli nasıl biraz daha verimliliğe oynuyor bu para verilir mi?
https://ty.gl/2y1r5yn04d3vn
https://ty.gl/zq24u1nbno2ub
Bahsettiğim iki model.
Ek olarak forumlarda anakart ısınıyor ve kendini soğutamiyor şeklinde yazılar okudum. Siz ne diyorsunuz. Ramlar vs 75 80 derece idi.