Ekim ayında aldığım cihazım (almaz olsaydım) attığım youtube videosunda ki gibi durduk yere şarj almamaya başladı. Bunun üzerine servise göndermiştim ve 2 gün önce tekrar geldi cihazım bana. İlk başta anakart üzerinde onarım denediklerini olmayınca anakart değiştirdiklerini söylediler.
Cihaz ilk gün sorunsuzdu ama bugün internette gezinirken baktığımda yine şarj ışığının yanmadığını ve şarj olmadığını farkettim. Ve şuan yine aynı durumu yaşıyorum oyun oynamak istiyorum performans moduna alıp oyunu açıyorum şarj sürekli kesildiği için tekrar dengeli moda alıyor. Artık normal bir laptop gibi kullanmak istiyorum rahat rahat oyun oynamak... Ama lenovo sağolsun istediğim olmuyor.
Cihazım da bu:
Yaşadığım sorun:
Cihaz ilk gün sorunsuzdu ama bugün internette gezinirken baktığımda yine şarj ışığının yanmadığını ve şarj olmadığını farkettim. Ve şuan yine aynı durumu yaşıyorum oyun oynamak istiyorum performans moduna alıp oyunu açıyorum şarj sürekli kesildiği için tekrar dengeli moda alıyor. Artık normal bir laptop gibi kullanmak istiyorum rahat rahat oyun oynamak... Ama lenovo sağolsun istediğim olmuyor.
Cihazım da bu:
Yaşadığım sorun: